Jak można zwrócić towar lub złożyć reklamację?

 

W naszej ofercie większość produktów objęta jest gwarancją, której okres zależy od producenta.

 

REKLAMACJE TOWARU:

 

W przypadku awarii lub wady, reklamowany towar należy odesłać w sposób zabezpieczony przed jego zniszczeniem na adres podany poniżej,

załączając również krótką informację dotyczącą reklamacji produktu.

 

PRZYPOMINAMY:

  • Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z przyczyn leżących po stronie Klienta.

  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych.

  • Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za tzw. pobraniem.


 

Towar prosimy odesłać na adres:

IziGSM

ul. Kopernika 12a

34-600 Limanowa

 

 

 

 

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ:

 

Każdemu Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego IziGSM Joanna Kurczab-Kalemba przysługuje  - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.

Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: IziGSM, ul. Kopernika 12a, 34-600 Limanowa. Oświadczenia składane drogą elektroniczną prosimy o przesyłanie na adres e-mail: sklep@izigsm.pl.

 

Termin:

Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 10 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

 

 

Zwrot świadczeń:

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: IziGSM, ul. Kopernika 12a, 34-600 Limanowa.

 

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez IziGSM Joanna Kurczab-Kalemba świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

 

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości, bądź pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta: sklep@izigsm.pl

 

Warto również zapoznać się z naszym regulaminem, który jest zamieszczony na stronie internetowej w stopce strony pod nazwą REGULAMIN.

izigsm.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie - izigsm.pl - 2013

*** Dołącz do nas na Facebooku: Facebook/IziGSM ***